Nerd

Det finns en stor fördel med att man inte har gymmat på ett bra tag och sen gör det igen. Man får en så inåt helskotta elakartad träningsvärk att det är löjligt. Alla vet ju att man känner sig nöjd när man har träningsvärk, för då vet man att det har gett något. Dock är det lömskt, det får en att tycka att man tränat så himla bra fastän man kanske bara gjort ett pass. Därför ska jag och min träningsvärk ta med oss Pömmern och Oa på gymmet senare för att do some serious workout. Detta inte bara för vårt goda samvete dagarna efter, nej den här gången är det även för att rättfärdiga ett beteende.

Vi planerar att idag återuppleva ungdomens glada dagar, och då snackar jag inte om att varva mopeder till den milda grad att motorn nästan skär ihop. Nej jag snackar om nördighet och osunt leverne, local area network (lan), vi snackar cola, billys och troligtvis även lite svett. Vi ska helt enkelt nörda datorspel. Känner mig nästan lite nostalgisk och exalterad. Har redan plockat fram headset och spelmus. Kommer vråla lol hela jäkla natten.

Först i planeringen står dock att äta det sista av den kvinnoförnedrande potatisgratängen med fläskkarré och packa lite stuff. (Den är kvinnoförnedrande i den mån att många kvinnor skulle få stå tillbaka om valet låg mellan att få en portion av den potatisgratängen eller kvinnsen.)

Cy4 m8s (see you mates, för er som inte är nörd som jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0