Gud

Har tappat stinget med bloggandet igen, det brukar alltid hända förr eller senare. Det är en kombination av lathet samt brist på dumheter att skriva om och jag gillar ju inte riktigt den där typen av bloggande då man skriver precis vad som hänt under dagen, på ett oerhört torrt och trist sätt. Dock är väl kanske detta precis vad det här inlägget kommer vara, vilket gör mig till en jäkla hycklare, jag hatar hycklare.

Gud gjorde comeback inatt. Jag såg endast fläckvis av matchen, somnade efter andra perioden då jag var så sjukt trött, detta skäms jag för. Tur att det är ny match i natt. Helt jäkla otroligt att han går in och helt uppenbart är en av de bästa i ett måhända för närvarande värdelöst lag, men det är ett värdelöst lag i världens bästa hockeyliga vi snackar om, inte Lögdeå Nordmaling 91 eller motsvarande trams. Inatt kommer poängen.

Till veckan får jag besök av Råger och Erik, det ska bli jäkligt skoj.

Jag har slagit på stort idag och spelat ett 16-kronorssystem, ett 12-kronorssystem, ett 4-kronorssystem samt 3 enkelrader på stryktipset idag. Må fan ta Svenska spel om jag inte vinner åtminstone 57 kronor på 10 rätt.

På tal om hycklare så ska Börje Salming hålla käften. Uppenbarligen så tycker folk i både Sverige och Kanada att han gjort bra ifrån sig på isen och han har sytt fler stygn i ansiktet än nån vithajsbiten stackare, pga.uppoffrande spel och det ska han väl ha cred för. Men när han börjar snacka skit i media på ett sätt som bara kan betyda att han tycker sig vara lite förmer - då ska han hålla käften. Han är en hycklare på så vis att han verkar ha nappat på allt media någonsin skrivit om honom, att han är så jäkla tuff och allt det där. Men när det råkar vara någon som är tuffare och bättre än han någonsin var, ja då ska den sluta istället. Grymt besviken på Börje...

You'll never walk alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0