Alla ensamma stackares dag?!

Missuppfatta inte rubriken är ni snälla, jag känner mig inte ensammare idag än någon annan dag. Dock verkar det som att större delen av den skara människor på min facebookvänlista som råkar befinna sig utom ett förhållande med en annan människa, känner sig så fruktansvärt ensam och övergiven just idag. Alla hjärtans dag, som jag egentligen i övrigt inte har så mycket att säga något om, har ju förvandlats från en mysig dag där folk går omkring och tvingar på andra folk halvgoda gelehjärtan med smak av konserveringsmedel, gelatin och nåt svagt jordgubbsextrakt - till en demonstration där singelmänniskor gråter ut om hur ensamma dom är - just idag. Imorgon är det dock lugnt, för då finns ingen dag att skylla på. Då återgår alla till att gnälla på hur så inni helvetes kallt det blivit igen.

Hursomhelst.. jag är måhända inte lika upprörd på detta som låter, men sätt för i helskotta en statusuppdatering där det står "singel och söker ;)" istället, eftersom det är det jag antar att man vill ska uppmärksammas.

För övrigt så är det en väldigt fin dag ute idag, nästan så att man skulle ta sig en promenad runt tisken. Men det är väl i överkant då gymmet redan avklarats idag.

På torsdag kommer Råger och Erik hit. Det kommer mest troligt bli en jävla massa jävelskap då.

Simma lugnt, glada och lyckliga stackare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0