Lurad

Har ikväll sett ännu en av Pömmerns rekommendationer i filmväg. The prestige hette och heter den. Gjord av samma snubbe som igår fick mig konfunderad med Inception. Man skulle kunna säga att den gubben måste vara lite av en mystiker eftersom den här filmen slutade på samma mystiska intetsägande vis.
Jag gillar det, se båda dom filmerna!

Har lyckats med konststycket att bli riktigt jäkla dyngförkyld såhär lagomt till jullovets början. Jag vet väl ungefär vad som är orsaken och någon slags mellandagsrea kanske får råda bot på problemet.
Imorgon är det, den sista uppgiften för året i skolan - debatt står på schemat och jag med kumpan Richard ska argumentera för att Idrottsföreningar även i framtiden måste äga 51% av sin förening. Ska faktiskt bli intressant att höra folks argument för båda sidor.

Har insett att jag nu efter någon veckas bloggning börjar falla tillbaka till det som nästan alltid händer mig när jag börjar blogga, dvs. att jag inte riktigt kommer på något intressant att skriva om. Jag kan ju inte hålla på och skriva saker som är för ovidkommande till och med för bloggvärlden. Det skulle typ kunna vara att jag börjat dricka en massa Premier kolsyrat vatten med päronsmak. Kostar väl 6,50:- per 1,5 liter på Willys ungefär. Dock gillar jag tanken på att slå min mor på fingrarna när hon säger att det är slöseri med pengar att KÖPA vatten. För som jag sa så kostar det piss och ingenting. Det kostar altså mindre än mjölk.

Nu dricker jag ju dock även mjölk så där faller väl den argumentationen, men jag vill påstå att Premiervattnet inte är en sån dum idé som min mor tycker!

Imorgon ser det ut som att det blir alla marker på bordet, eller "all in" som somliga skulle uttryckt det, med pojka'. Det ser jag fram emot.

Väl mött tevetittare. Sov gott för fasen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0