Konsten att stressa upp sig själv

Jag är jämt och ständigt stressad fastän jag kanske inte borde vara det. Men den här veckan är det faktiskt en hel del att göra, så kanske är det så att vi stackars MKV:are den här veckan för första gången den här terminen får en vecka som faktiskt innebär fulltidspluggande. Intressant.

Igår var det kåren, finns väl inte så mycket att säga om det förutom att det var ungefär som vanligt. Men sjukt mycket folk var det och riktigt skoj ska faktiskt tilläggas.
Idag har jag gjort ungefär lika mycket som vanligt för att vara söndag. Kanske till och med ännu lite mindre. I min längtan efter pizza och brist på energi så beslutade jag mig för att beställa på onlinepizza.se. För er som känner mig, så vet ni ju att det hör inte till vanligheterna att jag slösar pengar sådär i "onödan". En pizza för 115 spänn liksom. Men idag var det alltså en sådan dag. Men tro på fan att jag ska bli straffad för att jag alltsomoftast är en snål sparsam jävel. Jag valde en dubbelinbakad pizza för det brukar innebära mycket mat. Den här gången var det ett enormt misstag. Pizzan var för det första inte gräddad, så degen var, ja som deg är när den inte blivit gräddad. Tomatsåsen hade man glömt, osten var knappt existerande och oregano fick jag krydda på själv. För första gången i livet kan jag säga att jag rent utav tyckte att en pizza var äcklig. Så var det med det.

Imorgon är det presentation av Richards och mitt arbete om IBF. Om jag har tränat på det idag har jag redan svarat på. Motivationen inför denna sista vecka innan julmaten tar över är ganska likamed noll. Förhoppningsvis kan jag åtminstone hålla uppe antalet gymsessioner. Får hoppas att jag blir uppmanad till friviktsgympass även denna vecka så att jag inte har något val!

Godkväll folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0